Ylzuzn merhaba ben derece almıştım 70 dereceye geldiğine kadar ısıtıyorum. Sonradan da mayalanma sıcaklığına düşmesini bekliyorum. Maya olarak da probiyotik yoğurt mayası alıyorum migrostan onunla yapıyorum. Peynirde probiyotik şirden mayası alıp onunla yapıyorum.