Bebeğim 10 aylik trafik kazası geçirdim kırığım var oyuzden çok ilgilenemiyorum gel gel yapıyor eliyle ama geli söylemior mama diyor ama bilinclimi bilmiyorum ce oyununu oynuor hayır kelimesini bilior nesneleri tanıyor gibi arada bay bay var normal mi acaba çok kelime öle konusmuyor