Babybus_ bende ilk 20 gün olmuştu ama çok yoğun değildi. Doktoruma sordum 3 ay tolere ederiz eğer şiddetli kanaman ve ağrın olursa gel çıkartıriz demişti bazı bünyelere yaramıyormus çünkü. İlk bir hafta ağır kaldırmamak gerekiyor acaba ağır kaldırdınız mı kaldırdiysaniz kaymışta olabilir