Babybus_ Ya kizlar günaydın 9 gun önce spiral taktirdim adetli degildim kan testi verip taktirdim. Ama 9 gündür kanamam hic kesilmedi bu normalmi ya ? Hastane cok uzak gidemiyorum her geçen gun daha cok kanamam var şuan.
kubraanne Babybus_ sprailden sonra kanama olur uzun sürer hatta ara ara lekenmeler bitmez kafayi yiyordum cikarttirdim 3 yilin sonunda ama sizin cok fazlaysa kanama ve şiddetli ağri varsa bu iyi degil doktora gitmek şart bu durumda
bjkbb Babybus_ bende ilk 20 gün olmuştu ama çok yoğun değildi. Doktoruma sordum 3 ay tolere ederiz eğer şiddetli kanaman ve ağrın olursa gel çıkartıriz demişti bazı bünyelere yaramıyormus çünkü. İlk bir hafta ağır kaldırmamak gerekiyor acaba ağır kaldırdınız mı kaldırdiysaniz kaymışta olabilir