Minkpndam anne sütü veya mama almaya devam ediyorsa hiç endişe etmeyin derim. Yemeği koyun önüne, biraz ağzına atsın, biraz yere döksün, biraz mıncıklasın. Tatlarını bilsin yeter ki. Kızım 3 yaşına girmek üzere, hiçbir şey yemiyor diye hep ona özel şeyler yaptım ve yediği şeyleri verdim sırf doysun mantığı ile. Şu an çok yemek seçen, iştahla hiçbir yemeği bitirmeyen bir çocuk oldu. Çoğu şeyin tadını hala reddediyor. Zamanında amacım doyurmak değil tattırmak, tatlarına aşina etmek olmalıymis🥹