Merhaba bebeğin ilk kontrollerinde bıngıldağının kapalı olduğu söylendi. Genel muayenesini iyi buldu doktor. Bıngıldak kapalı bile olsa önemli olanın baş çevresi olduğunu iletti. Baş çevresi düzenli olarak beklenilen periyotta büyürse herhangi bir sorun yaratmasmış. Yaşayan var mı? Sen