mavisgozlum bizde 11,5 aylığız. Aynı sorunlar vardi 15 gün önce halen düzelmiş değil. Hızlı hızlı nefes alısverısı vardı. Korktum gece götürdüm meger salgın var mış. Tüm cocuklara hava veriyorlardi. Bizede takıldı hemen rahatladı nefesi normale döndü.çiğerlerine baktı dr temiz dedi. Bi iğne yaptılar sonra. Daha sonra yine goturdum kontrole sürekli bizim burunda cok akıyordu balgamda vardı. Dr 1 saatte bir burnunu temizle o balgamı öyle atar dedi. Şimdi azaldi öksürük kalmadı. Demem o ki eger dr goturmediyseniz o hızlı nefes alımı için götürün lütfen acilden girin geçmiş olsun