Sürekli emzir canım bi tek anne sütü geçiriyor sarılığı fototerapi de inşaallah düşürür ama senin hastaneden sonda da disk etmen lazım doğum ebesi bana pekmez bal kabağı kayısı tüketmem gerektiğini söylemişti yaz ayındayız eve geçince perdeyi aç evde sıcaksa bebişin zıbınla dursun güneş görsün biraz vücudu bide altın otu diye bir ot var banyo yaptırırken suyuna biraz kat oda şifa olsun inşallah