tuba55310 5. Ayın sonunda doktorumuzun tavsiyesiyle mevsim meyvesini yalatarak başladık. Mesela şeftaliyi yedirmiyorduk. Sadece yalamasına izin veriyorduk. 6. Ayın sonunda çorba yoğurt vs başladık. 1 yaşına kadar asla tam olarak yemesine izin vermedik. İstese bile. Örneğin çorbayı bir çay bardağının 4de 1 i olarak verdik. Yoğurt 1 yemek kaşığı olarak verdik. Bu şekilde herşeyi sık sık ve çok az verdik. Anne sütünü ana öğün olarak temel aldık. 1 yaşından sonra istediği kadar yemesine izin verdim. Hiçbirzaman yemesi için zorlamadım. Bu şekilde az az herşeyin tadını alıştırdık. Şuan 29 aylık hiç yemek seçmez. Brokoli enginar ıspanak bile severek yer. Normalde çocuklar sevmez. Sıkmadıgımız için böyle olduğunu düşünüyorum. Yinede beslenme konusunu doktorunuza danışmalısınız.