Bbannesi Kızlar bebeğim 2 ay 22 günlük sürekli kendini kaldırarak oturmaya çalışıyor. Sürekli kustuğu için yastık koyuyorum arkasına, hep kendini doğrultmaya çalışıyor sma erken değil mi? İzin vereyim mi ya da geri yatırayım mı?
sehrengiz_8 Bbannesi çok erken canım en erken üçüncü aydan sonra öneriliyor bize doktorum dördüncü ay itibariyle destekli otursun dedi
durusuveannesi Bbannesi yatmak istemediği anlarda karın üstü yatırabilirsiniz ben bebeğimin dikkatini öyle dağıtıyorum