Merhabalar kızlar 6 ay 8 günlük bı kızım var 1 hafta önce ek gidaya basladik tadım yapıyoruz yani yavaş yavaş bu güne kadar çok şükür hiç kaka yada gaz sorunu yasamamistik ama 2. Güne girdik kaka yapmadi kızım bu dönemde tavsiyeleriniz var mı kabız olamamsi kakasını yapabilmesi için 💨🤤