Dilek_nehirto 26 günlük bebeğim gaz sancısından kıvranıyo sab simplex gaz damlası verdi doktor kullanan memnun kalan varmı acaba ? Bide başka önereceğiniz bişey varmı ? Çok mutsuzum evladım acıdan kıvranırken elimden bişey gelmemesi beni yıprattı….
Kader_can Düzenli kullanımda sonuc alabilirsin ben sap simlex ve biogaia kullaniyorum sabah 10damla sap simlex verin öğlen 10damla biogaia aksam tekrar 10damla sap simlex bide mama kullaniyormusunuz
Dilek_nehirto Kader_can anne sütü alıyo sadece doktor günde 4 defa 15 er damla dedi sab simplexe diğerini almadım beraber mi kullanmam lazım
Kader_can Dilek_nehirto evet tek kullanımda fayda etmiyor malesf ben denedim faydasi olmadi ikisini beraber kullaninca işe yaradı