gogusleriniz terbiye olmaya baslamis yani ihtiyaca gore sut uretiyor. gogusler terbiye olmaya basladiginda bir gogusteki sutu tamamen bitirmeden digerine gecmemeniz ve her yeni emzirmede once son emzirdiginiz taraftan baslayip oradaki sutun bittiginden emin olmaniz gerek eger bunu yapmazsaniz gogusteki sut bitmeden yeni sut uretimi yavasliyor birebir yasadim emzirme danismanindan destek alip tekrar bu sekilde sik aralikla emzirdim bosluklarda makine ile sutumu sagdim. size tavsiyem sut sagma makineniz varsa bebeginiz emdikten sonra sut sagma makinesiyle yine gogusleri uyarmanizdir ornegin 2 saatte 1 emziriyorsaniz emzirdikten 1 saat sonra makine ile saginki sutunuz azalmasin artsin fazla sutten zarar gelmez fazlasini atin buzluga 😁