Elisaaaahanimm Referans Aralığı H(0-.03) Değer 0.68 mg/dl Bu ne demek oluyor yüksek mi alçak mi kırmızı gözüküyor e Nabizda ama çok mü yüksek ne nedir anliyamadim lütfen yardimmmm edin fotoğraf yuklemeyi beceremedim böyle yazdım inşallah anlarsiniz
Eylulllllll Elisaaaahanimm matematiksel olarak büyük çıkan sonuç . Yani referans aralıgı dışında .ama hic endişe etmeyin bu sarılık değeri düşük.anladığım kadarıyla bir sarılık hikayeniz var .. geçmiş olsun. Biİm de vardı 2,5 3 aylık iken ancak bitti . Olur böyle şeyler
simaybrcu Elisaaaahanimm düşük önemli değil sarılık değeri bu önemsiz sonuç yok diyebiliriz o kadar dusük