Bebegim bugun tam 4 aylik oldu. Son 2 haftadir uyumuyor onceden gece hic uyanmadan sabah 6 ya kadar uyurdu artik hic dalamiyor hep yatakta kıpirdayip duruyor kucagima aliyorum agliyor. Yatiriyorum agliyor agzina biseyler goturmek istiyor ama nesneleri tam tutamadigi icin göturemiyor sonra ona kizip yine agliyor. Uykuda bile surekli kipırdiyor uykusuz kalip huysuz oluyor. Bu ne olabilir biyeri mi agriyor atak mi anlamadim. Bu hafta kontrolumuz var biyeri agriyor olsa doktor anlar mi. Bebegim gaz sancilarinda bile bu kadar huysuz degildi gaz geri mi geldi noldu anlamadim😭