Benim bebeğim de 2 gün yapamadı deliye döndüm , ufak bi sabun parçasını zeytinyağına bulayarak aynı fitil gibi soktum . Sağlık ocağı doktoruma sordum bişey olmaz dedi . Ama sanıyorum 7 güne kadar normal sayılıyor seninki çok uzun sürmüş bence bi doktora götür geçmiş olsun