3 aylık bebeğim burnunu aspiretörle çekerken kıyameti koparıyor dışardan duysalar bir şey yapıyorum sanacaklar töbe töbe ya normal mi bu? Çekerken canı acıyor olabilir mi acıyor gibi tepkiler veriyor birde şu aralar inanılmaz tıkalı uykusundan uyanıyor bir temizleyeceğiz 3 tane yedek uç harcıyoruz hasta mı anlamadım ben nerede hata yapıyorum😭😭