Bittik durumdayım kıymetlim yogun bakımda önerisi olan varmı abisi grip oldu 15 günlük kardeşine gecti cigerlerinde enfeksiyon olmuş yaşayan oldunmu hiç bu süreçlerde nasıl neler yaptınız güzel anneler.Ya birde 1gün önce kontrolü vardı Dr söyleme ragmen ihmal etti bebgimi sizce onu şikayet etmelimiyim. 🌷