Kızım yarından sonra 14 aylık olucak nasipse bıngıldağı hala kapanmadı 3_4 santin genişliğinde aynı durumda olan var mı sanki hep aynı gibi kapanmıyor gibi normal mi daha gec kapanan var mı acaba bebeğinin bıngıldağı enişeleniyorum nette bakıyorum 18 aya kadar kapanması gerekiyormuş kapanmazsa bazı hastalıklardan dolayı olabiliyormuş canım çok sıkılıyor çok üzülüyorum bebeğime olumsuz düşünmek için daha erken mi? Bu yüzden doktora götürmeyi düşünüyorum tekrardan sizden aynı durumu yaşayan daha gec kapanıpta hiç bir sorun olmayan var mı acaba?