Songultortcu Kızım 7 ay 11 günlük sanırım diş çıkarıyor çok iştahsız ve bugün 7 kere kakasını yaptı kaçgün sürüyo diş isgali kızlar ya üzülüyorum
kubraege Songultortcu tahlil yaptirsaniz iyi olur benim oğlumda bakteri çıktı antibiyotik kullandım salgın varmış kilo ve su kaybı oluyor çünkü
Miro Songultortcu canm diş ishali olmayabilir takip et yarinda yaparsa götür günde 7 kez cok fazla canm salgın da olabilir allah korusun
Songultortcu Deletedmom113 ya banada öyle geliyo günlük 7 kere olması normal değil demi çok sıvı değil ama su gibi değil afedersiniz
Deletedmom113 Songultortcu olsun cnm 7 defa tabiki degil gotur bence gecen gun kizim oype olfu ignelerle durdu
Pelinzade Diş dönemindeyiz bizde huzursuz ve isal bir haftadır nerdeyse günde beş Altı kez kaka yapıyırdu çok sulu değil iki gündür iki kez yaptı düşüyor sanırım ama bir haftayı buluyor nerdeyse
Maviseker Ne isali bilemem tek bildiğim isale muz birebir cok verme bu seferde kabız olur geçmiş olsun ☺️
Elifsaremmm Songultortcu Bizim 3-3.5 aylıkken öyleydi rahat 7-8 bez değiştiriyordum tahlil yaptırdım dışkıda mikrop çıktı antibiyotik ile atlattık. Geçmiş olsun.