Gzzdee35 Merhabalar, oğlum 18 aylık, havalar ısındığından beri geceleri aşırı terliyor.. üstünde sadece ince bir atletle yatırmayı bile denedim ama asla önüne geçemiyorum.. Bu şekilde olan var mı?
Eyllebr Gzzdee35 benımde aynı ya 18 ayını doldurdu genelde terleyen bir bebek ınce yatırdım baktım oda 26 derece ama dosu ensesı buz gibiıydı sımdı bır askılı zıbın üstüne kısa kollu gıydırdım baktım terlemıs biraz nasıl yatırıcam şaştım şort gıydırıyorm üstüne ınce bırsey örtüyorum bacakları soğuk oluyor
Wein7 Gzzdee35 bizde aynı şekilde. Sadece zibinla bile yatirsam aşırı terliyor ve buz gibi oluyor tüm vücudu. Napsam şaştım valla rahat uyuyamıyorum hasta olucak diye
Gzzdee35 Eyllebr evet kolları bacakları hep buz gibi, benimki üstünü de asla örttürmek istemiyo, hasta olacak diye çok korkuyorum