Durusmom2 Selamlar , Bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor şuanda 4 aylık . Dışarıya çıkarken sağıp biberon ile vermek istiyorum ancak nasıl taşımalıyım yanımda bilmiyorum . Sizler nasıl yapıyorsunuz ? Paylaşabilir misiniz ?
Mink-hyt Durusmom2 biberon ısı gecırmez küçük çantalar var ben ona koyardım enjektörlüde verırdım çekip .biberon almazdı cunku
Durusmom2 333 Ben her yerde uygun ortam bulamıyorum malesef 😔 Göğüs uçlarım içe dönük dolayısıyla destekli emziriyorum . Örtüyü mü tutayım , bebeğimi mi tutayım , memeyi mi vereyim napacağımı şaşırıyorum 😂Emzirme odası da her yerde mevcut değil ne yazık ki
Durusmom2 pieceoflife Göğüs uçlarım içe dönük bebeğime deatek oluyorum her memeyi çıkardığında 🙈 Zor oluyor örtüyü mü tutsam , memeyi mi versem bebeğimi mi tutsam 😔
Aysegulkrsd Durusmom2 vala aç emzr nasıl kolayına gelıyosa mıllet sokakta bılmem ne yapmaya basladı emzirmek mi ayıp
pieceoflife Durusmom2 evet, haklısınız. O zaman zor olur. Saklama konusunda bilgim yok maalesef. Özür dilerim bilmeden düşünmeden böyle yazdım.
Yagmur-Hafsa O şekilde vermek için sütünü sağdıktan sonra süt poşetine koyup ardından da termosa koyman gerekiyor saklama koşulu bu ben de öyle yapıyorum ama yine de ısısı kaybolduğu için sıcak su bulup suyun içinde memeden geldiği sıcaklığa gelene kadar ısıtıp öyle veriyorum biberonla
balkizannesiiiii Durusmom2 ne gerek var canmben disarda heryerde emziriyorum onlukle arkami donup utanilcak durum degilki bosuna biberon verme