Kızlar ben tiroid hastasıyım hamilelikten 1 ay önce levetiron kullanıyordum ihmal ettim hamilelikle birlikte tshın yükseldiğini öğrendim ilacımı 100 mg dan 150 mg çıkardılar hamilelikte tiroid çok çok çok önemli abartıyorum bebeğin sağlığına zarar verebiliyor bu sebeple hem kadın doğuma hemde dahiliye bölümüne gittim eğer yüksekse dahiliye bölümünden randevu alıp acil gitmelisiniz doktorunuz gerek duyarsa ilaca başlıyor hergün kahvaltıdan yarım saat önce alıyorsunuz ben gerektiğinde alarm kurdum yine ihmal etmedim bebeğim doğdu şuan 19 günlük çok şükür sağlıkla doğdu ilacı kullandığınız takdirde hiç bi sorun olmaz ama mutlaka dahiliye doktoruna gözükmelisiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah ♥️