Busraata Dmrcyda 😄siz sürekli tekrarlayın onu ezberlemiş kasıtlı degildir belki babası sorsun söylesin annen nerde annene bunu ver gibi sorular sorsun.Çok duyduysa aklında kalmış
Zlm Dmrcyda sende eşinin ismini öğret intikam al 😄 malesef kendi vaz geçene kadar zor severken annem falan deseniz o seslenince duzeltseniz
Dmrcyda Zlm onunkini söylemiyor baba diyor. Ah ah evlat işte 😂 hep yapıyorum inatla gülerek ceyda diyor. Denicem bakalım biraz daha
Yerimseniben3404 Bizimki 4yaşıja girecek babasına bazen tetin diyor sonra şaşırmış gibi yapıp baba diyor 😁
Mekselinda00 lux33 yanlış anlamayın da 2,5 aylık bebek agu gugu bile doğru düzgün yapamaz azcık abartmışsınız sanki
lux33 Mekselinda00 abartma degl hatta burda bununla ilgili post açmıştım ve diyen çok bebek var ki normalmiş anneh ve de meme bile dio postlarimdan 18.sirada bakabilirsiniz
Dmrcyda Mekselinda00 bebeklerle ilgili her konuda her bebek bir değil tezini savunurken bunu duyunca neden abartı oluyor? Benim oğlumda söylediği için biliyorum her bebekle bir olmak zorunda mı?