Elifse benim de öyleydi bütün gün memede olduğu için olmuyordu ben şuan yani bu son 4 gündür böyle yapıyorum öğleye kadar kendimi veriyorum çünkü geceden birikiyor doluyor öğlen saatinde 120 cc yapıyorum 4 haftalıksa 90 cc yapman gerekiyor kendini verme direk mama ver o sıra bir şeyler ye su için çay vb bir daha ki beslenmede kendini ver o sıra uyur sende dinlenirsin sütün birikmiş oluyır baktın senden sonra yine ağlıyor 60 cc mama ver zaten doyucağı kadar içer hepsinide içer ona göre ayarlarsın kendini cnm