Pandemi sonrası çocuklarda ortalama konuşma yaşi 3 olmuş diye duydum, oğlum 22 aylikken otizmden şüphe ettik şuan o risk kalktı, spor eğitimi yüzme filan aldı şuan 28 aylık 100 den fazla kelimesi var ama spor a gitmeseydi yerinde sayacak gibiydi, sizin çocuklarıniz ne kadarlikken konuştu ve 2020 sonrası doğumlu mu yani pandemiden etkilenme oldu mu bunu merak ediyorum