Hellomoto Kızlar bebeğim ek gıdaya geçince mama içmiyor hep yeni kutu alıyorum 1 ay geçiyor yine çöp oluyo aç olsa bile içmiyor bebe bisküvisi da yemiyor karıştırayım desem acaba mamayi bıraksak olurmu gelişimi için Bi sıkıntı olmazmı
aslansmomm Hellomoto gelişimi için önemli, 1 yaşa kadar ana besin anne sütü/formül süt. Ek gıdayı çok veriyorsanız doyuyor ve mama istemiyordur. Öğünlerinizi azaltmayı deneyin
aslansmomm Hellomoto zayıflamasının sebebi mama içmemesi olabilir mi? Çünkü şu an yediği besinler tamamlayıcı gıda yani asıl karnını doyuran şeyin mama olması gerekiyor
Rainnnn Hellomoto elinize kukla alıp onu konuşturur gibi yapın o ara içer alışınca bırakın yoksa hep kukla ister ama 🙏🏼😍😂