Benimki de gayet iyi kilo alırken ishal oldu ama rota değil normal ishal 1 ayda 200 gr aldı sonra kilo kaybetmeye başladı maalesef doktorum artık bişeyler ver böle olursa hastaneye yatırcam dedi . Sabah kahvaltı( avokado,muz,yumurta,peynir,ceviz pekmez) veriyorum 3 gibi arı mama içine 4tane bebe bisküvisi koyuyordum . 8 de çorba veriyordm . Aralardada emmediği için mama verdm çok şükür toparladı . Bide iri kemikli olduğu için nerdeyse kemikleri gözüküyordu artık. Arı mama sağlıklı değil ama mecbur kaldık