Merhaba hanımlar. Benim bebeğim 7 ay 15 günlük. Kötü bir alışkanlık edindirdim kendisine. Emzik ve ninniye uyuma🥲 Gece uyurken dalamama problemi vardı. Gündüz uykularına da dikkat etsem dalma noktasını yakalayamıyordu. Ben de geçen ay emzik ve ninniyi öğrettim. İstediğim oldu da gece uyuyor ama emziği düşünce ve biz sonradan odaya girince yatağa yatma sesimize bile uyanıyor. Uyanınca da emziksiz dalmıyor. Öğrettiklerini unutturmak istiyorum ama hangisinden başlamalıyım bilmiyorum. Emziksiz uyutanlar tekrar geri nasıl döndürüyorsunuz uykuya? Ya da gece nasıl uyutuyorsunuz? Ben nereyi kaçırdım?? Deneyimli annelerden yardım istiyorum 🥺🥺