Kızlar eşim Almanyada doğdu ama vatandaşlığı türk, benimki almanyanın.
Eşim geçen sene tatile gitmişti takım olarak türk vatandaşı olduğu için burda almanyadaki türk konsolosluğunda askerliği uzatıp o kağıt ile giriş yapıyor Türkiyeye.
Geçen sene gitiğinde giriş yaptıktan hemen sonra jandarmalar oteli bastı çünki sisteme girmemiş askerliği uzatmış olduğu ama kağıtları inceledikten sonra tamamdı. Bizde gideğiz bir ay sonra haftaya randevusu var konsoloslukta uzatmak için. Yine Türkiye de sisteme düşmesse eşimi alırlar mı yada bişey olur mu bilginiz varmı