Merhabalar hanımlar 2 haftayı tam doldurduk bugün itibariyle az çok bı ilerleme kaydettik ama hala altına kaçırıyor bizim minik şöyle bir sıkıntımız var kendisi nadir söylüyor çişim geldi diye onun haricinde ben götürüyorum gelmiştir tuvaleti diye bazen yapıyor bazen de yok zorla oturtturuyorum diye ağlıyor kendisinin demesini beklersen sanki altına yapacak gibi geliyor 💩 meselesine gelirsek 2 3 kere geldi diye götürüyor beni lavaboya bitti diye kalkıyor fakat yapmıyor kalkıp 5 dakka sonra yine geldi diyor götürüyorum yarısını altına yarısını klozete yapıyor normal mi acaba birde bitti dedikten sonra tuvalette oturmak istemiyor azıcık daha otursa belki hiç altına yapmadan klozete yapacak ama istemiyor zorlamak istemiyorum bende tecrübeli annelerden yardım bekliyorum ne yapacağımı şaşırmış durumdayım 🤷