Bebecikkk benim oğluöda babasının arabasında durmuyor aslaaa ama benim arabada giderken duruyor şaka gibi benimki daha büyük diye mi tahat ediyor anlamadım ama müzik açıyorum yüksek sesle çok yüksek değil ama 23 volume falan bide oyuncak veriyorum eline . Ama hergün oynadığı değil belli oyuncakları saklayıp 1-2 hafta sonra veriyorum yeni almış gibi sevinip 1 saat falan oynuyor onunla ben de istediğim yere gidiyorum