Fairymom sanırım öyle oluyor. Babam beden eğitimi öğretmeniydi ve voleybol antrenörüydü. Çocukluğumdan beri hep spor yapardı ki bizi haftasonu parka değil jimnastik sahasına götürürdü… Şimdi 50 yaşına geldi sporu 3-5 yıl oluyordur bıraktı. O güzel fit babacığım göbekli dediş oldu :)