Yaa arkadaşlar bebeğim 8 aylık dün gece sabah cok uyandı alıyorum emzirip geri yatiriyorhm 5 dk geçmeden uyandi hep .şimdi de akşam 9 buçukta yatırdım 20 kere uyandı yoruldum artık salla salla bı hal oldum yaaa acaba sıcaktan mi aç mj anlamadım emziriyorum heo sütte az geliyor sanki bilmiyorum hemen geri uyanuyo sürekli beşikte dönüyor ediyir yatmıyor yaaa