Kızım bizim konuşmadığımız bir tarzda konuşuyor. Meselâ parka gidiyoz diyor. Yada anne napiyon gibi bi konuşma tarzı oluştu etrafmzda böyle konuşan yok. Tv izlemez telefon süreli sekilde belirli seyler izler. Ordada bu tarz konusma yok. Her gören bu kız nerenin sivesiyle konuşuyor diyor. Eşim kolayina geliyor diyedr diyo ama gidyoz gelyoz napyon fslan onun kisaltma yapacağı kelimeler mi anlayamadim 🤷♀️