Bebegmvebenn Kızlar reglim 4 gün gecikti normalde cok düzenlidir. İlk benegime kolay hanile kaldım. Şuan 2. Yi istiyoruz bu ay korunmadık reflim 4 gün gecikti ancak test negatif sizce hamilemiyim?
buselidunya Bebegmvebenn Bence beklemektense bir kaç gün sonra kan testi ver ama nedense hamilesin gibi hissettim😁
Bebegmvebenn buselidunya hadi insallah bu ay çok geçti içimden testler negatif net bi şekilde ama 3 gün daha olmazsam kan testi vericem
Nurtalib Bebegmvebenn 4 günde bence pozitif olsa çıkardı yani hamile olmayabilirsiniz hakkinizda hayirlisi olsun