Hanımlar dun geceyle ilgili paylaşmak istiyorum ayirinca rahat uyur uyanmaz diyorlardi inanmiyordum gerçekten oyle maşallah ya bitek cadde ustunde oturuyorum motorlarin egzoz seslerine birkac kec uyandı onun dışında hep uyudu inşallah hep böyle gider, tabi ben uyuyamadım kontrol etmekten o ayrı 😅❤️