Kızımı dogum gunu 10 haziran.Ve şansına biz su an ev tasimakla ugrasiyoruz.Fikrim temmuzda esim tatil amacli 1 ay evde olucak ve o zaman yeni eve de geceriz,yeni evde guzel bi oarti yapip bi kac kisi cagirmak.O zamanda cok gec oluyir diye kararsiz kaldim.Sizce cok mu gec olur?