Bir yaş asisinda 76 cm 10 kg çıktı erkek bebek hemşire normal dedi ama bana göre zayıf. Parka göturuyorum gerçi kilolu bebek de az görüyorum. Moralim bozuluyor di cevrem zayıf değil duruyordu ama bebeklere bakınca benimki çok da zayıf değilmiş normalmiş