Merhabalar arkadaslar
Bebeğim 7 ay 20 gunluk yani 8 aylık sayılır
Geceleri 2-3 saatte bir emmek istiyor cok ağlıyor bazen sütüm mü yetmiyor acaba diyorum
Aptamil 2 aldık kabul etmedi hipp aldık onu da içmedi biberon kullanmıyor
Nasıl biberona alıştırabilirim işe gitsem biberona sütümü sağsam bile süt biberonda bekliyor içmiyo napsam bilemedim çaresizim yardım lütfen
Biberona nasıl alıştıracağım