birtutamsac Adaninannesiii kızımın adı Meva eğerki bir gün oğlum olursa Bera koyacağım inşallah (tabi tek çocuk düşüncesi aklımdan çıkarsa 😅) 😇 o yüzden bera olan şıkkı seçiyorum ama bade ismini pek sevmiyorum 😌
Deletedmom_22 Adaninannesiii Pera ne öyle Ya Afedersiniz hiç beğenmedim kulağa hoş da gelmiyor 😅😅😅 Bana göre Asya güzel sadece bu isimler arasında