MeryeMelis Merhabalar kızım bir yaşına girmek üzere İlk üç aydan sonra hep Aptamil ile besledim şuan ek gıda da alıyor doktor randevumuz da sorucam ama sizlerinden tecrübeleriniz den faydalanmak istedim pınarın devam sütu bir yaş üzeri için kullanan var mı ?
Denizfdn MeryeMelis süt vermeme tarafiyim kemik eksikliği kansızlık iştahsızlık yapıyor bı sure sonra
agns MeryeMelis ben çocuklarıma hiç süt vermedim vermiyorum da çünkü sütün balgam yaptığını biliyorum tecrübeyle sabit
lalbg MeryeMelis haftada 1-2 defa içiyo sanırım 14-15 aylıkken almıştık ilk. Paketin üzerindeki çocukları görünce istiyo:) şimdi 19 aylık☺️
Yildirim32 HilallC Pınar devam sütü degil mi 1 2 numara diye gitmiyor galiba Ben yurt dışında kalıyorum burda öyle süt var 1 numara 2 numara diye çıkıyor
-annesininprensi- HilallC keşke acele etmeseydin bide hastlaanmayananne takip et orada sütle ilgili araştırma var ben verdim zarar görmedim demeyin şimdiden şimdi verilen herşeyin zararı buyuyunce anlasilyoa
Demirhanmert Ben 1 yaş itibariyle başladım . günde 100 ml kadar yulaf, bebe büsküvisi muz karışımına koyuyorum. Sade olarak vermedim hiç .
Piko2021 MeryeMelis bende burda beklim 2 ay sonra 1 yaşında olacak mamayı bırakmak istiyorum çok pahallı çğnkğ maddi durumdan alamayız bende 1 yasından sonra devam sütü numaralı olanlardan almayı düşünüyorum
ayseasel1 Piko2021 merhaba bizde mama yerine devam sütüne geçeceğiz dr. Pınar önerdi, 500 ml 20 ₺ civari. 🤷♀️
-annesininprensi- MeryeMelis süt yerine yoğurt penir kefir yap cnm hastalanmyancocuk sayfası acikliyor sütle ilgili bir bak bence
Zlm MeryeMelis ben 1 yaşından 1 hafta sonra ara ara küçük kutularindan veriyodum disaridayken oyalansin diye