İlk defa yapacağım bu tatlıyı , yıllar öncesi bekarken bir kere yapıp yemiştim ama sonrasında hiç yapmadım . Dışarıda farklı mekanda iki sefer yedik eşimle ama hiç alakası yoktu tiramisuyla. Sizin tarifiniz varsa alırım , birde püf noktası var mı bu tatlının ?