Rainnnn Tuuuba2222 bizimkinin menenjit aşısı olduğunda calpol hiç işe yaramadı biraz balkona çıkarın temiz hava alsın sonra duşa sokun bence ılık duş alıp su içirin birazda çiş yapsın ateşi düşer 🙏🏼
Aleynablt Tuuuba2222 merhaba ne yaptınız doktora götürdünüz mü acaba merak ettim bebişim durumunu? Umarım iyidir
Tuuuba2222 Aleynablt merhaba, o gece ateşi 36lara düşünce götürmedik doktora. En fazla 37,5 gördük dünden beri de, pedifen ve ılık duş iyi geldi şükür artık ateşi yok şuanlık🤗 Sağolun ilginiz için🌸