Son zamanlarda haberlerde sürekli müstehcen haberler dönüyor. Şimdide Twitter da karşıyakada sapık var tag ına denk geldim. Bir sapık okul önünde cinsel organını çıkarmış çocukları rahatsız ediyormuş. Çocukların şikayeti dikkate alınmayınca videoya çekmişler. Biz nasıl toplum olduk? Öğretmen olarak en önemlisi anne, kadın olarak bunu sorgular oldum. Nasıl yapacağız anneler? Çocuklarımızı bu kötü insanlardan nasıl koruyacağız? Lütfen çocuklarınıza ahlaklı olmayı aşılayın 😢