Son 3 4 gündür uyku siye bişey kalmadı sürekli uyanıyor gece napacağımı şaştım çok güzel düzenimiz vardı bozuldu diş desem değil gibi salya her bebekte var zaten herşeyi her bebek ağzına götürüyor ateşide yok kabaran damakta yok atağıda uyku gerilemesinide geçtik diye düşünüyorum ne yani bu anlayamadım uyanınca keyfi yerinde gündüz uykularımız 40dk sadece aşamadık onu bi ne olursa olsun bunu geceyede vurmaya başladı beşiğinde sallayarak uyuyor öylede olsa çok güzel uyurdu