Kızlar merhaba 14 aylık erkek bebeğim var. Bu geçiş havalarıı beni çıkdırtacak nasıl giydirip yatırıcam hepsini denedim yine terliyor soğuyor teni. Şöyle oda sıcaklığımız 25 derece şuan cam açamıyorum çevreyolunun kenarındayım araba sesi asla bitmiyor haliyle. Bebem uyanıyor. Yüksek bi mevkideyim ayrıca esiyor ama gün boyu güneş vurduğu için evim eıcak oluyor. Saçları zaten terliyor uzun bunu anladım sırtı sürekli nemli. Zıbın ince bir alt pijama giydiyorum bu sefer üşüdüğünden soğuk bunu anlayabiliyorum. Kollarının soğuk olması normal. İnce bi şey giydirip üstünü hiç örtmüyorum yine bu tuhaf oluyor. En son tulum battaniye diktirdim çift müslin kolları seyyar sadece zıbınla bunu giydirdim yine nemli yaa cidden aşırı kafama takıyorum. Çünkü insanı hasta eden durum bu aslında sizinkiler nasıl giyiniyor? Akıl verin bana. Bu arada bebeğim genel olarak sıcağı sevmiyor