LivaLiva 2 gün önce kızım kusma ishal oldu kusma kesildi ishal devam bugünde ben oldum aynı şekilde dayanamıyorum çok fenayım hastanede serum takarlar büyük ihtimal emzrirken serum taktıran oldu mu
Zeynepppppp LivaLiva Parol ve antibiyotik koyup verirler emziren anneler için zararlı olmayan takılır neden takilmasin
gokalp06 LivaLiva canin aynı şikayetlerle ben de gittim serum taktılar 2 saat emzirme dedi doktor mecbur gitmeden önce emzirmiştim zaten 2 saat bekledim
Hohomoromu LivaLiva canım ona göre takarlar süt verdiğini söyliceksin ben mide ağrısından gitmiştim acile serum taktılar içeriğini hatırlamıyorm serumn ama hasta olunca mecbur bı tedavı olcak emzirenede tedavisi var gebeyken dde tedavisi var
Deletedmom136 Sadece parol taktılar bana. Emzirince pek bi seçenek yok tabi belirtin ona göre ilaç verirler
LivaLiva Deletedmom136 emzirdiğimi söyledim iğne yaptılar agumentin diye defalarca sordum birşey olmayacagını söylediler .
LivaLiva Zeynepppppp iğne yaptılar Defalrca sordum agumentin diye bir iğne öyle konuşmuşlardı doktorla hemşire son zamana kadar yine sordum ama birşey olmaz dediler bende yaptırdım umarım birşey olmaz kızım hiç durmadı oda hasta o yüzden emzirmek zorunda kaldım
demetdemircioglu LivaLiva ben yeni dogum yaptigimda ishal olmustum takilmisti ozaman emzirdigimide belirtmistim
delalk LivaLiva takilir ben grip oldum serumda yedim hatta antibiyotikte aldim emzirme ve hamilelik doneminde zarari az olan ilac gruplarida var .gecmis olsun
btlakn44 LivaLiva bende emziriyorum canım dört gün boyunca günde iki sefer agumentin kullandım çok şükür birşey olmadı sadece kızımın kaka rengi değişti
CerenBulut LivaLiva ishalin olduğu için sıvı kaybını önlemek adına mai (serum)takılabilir içine sadece parol türevleri katılır inşaallah bi an önce atlatırsınız 🤲🏻