Esrapoyrazali sünnet için konuşmadım. Yazımın başında da bunu belirttim zaten
Ben o hastanede çocuk yaşta doğum yapanların / kürtaj olanların olduğunu ve hastanenin bunu gerekli yerlere bildirmesi gerekirken, doğumu yasa dışı yollarda gerçekleştirip hiçbir şeyi kayda geçirmeden hastaları gönderdiğini duyduğum için orayı tercih etmem.