Selam ikiz anneleri çoktandır kafamda bir soru var ailenizde genetik olarak ikizlik mi var yoksa tamamen şans eseri mi ikiz bebeğe sahip oldunuz ? Ve ikiz bebeler 40 haftayı doldurmadan mı doğuyor mesela üçüzler 33üncü haftada vs alınıyormuş merakımdan soruyorum ikiz gebelikler hep dikkatimi çekmiştir